Vendégkönyv

Az alábbi adatlap segítségével eljuttatja hozzánk személyes tapasztalatait és javaslatait.




Kötelezően kitöltendő mezők

Olvassa el vendégeink véleményét!

Szász Jánosné
2014. szeptember 11. 20:35:48

Bocsánat, de pár perce írtam levelet és pontosítanék, mert az időpontokat elfelejtettem pontosan leírni. Arról a 12-es buszról van szó, amely 21.48-kor indul a vincellér utcáról, és 22.13-kor van a Gyógyszergyár előtt. ez Kb 22.27-29-re van a pesti utcai megállóban. Az említett 42-es busz pedig az, amely a Nagyállomásról indul 22.10-kor, és Kb 22.25-27-re van a Károli Gáspár téri megállóban. Köszönöm.

Archívum

Korábbi üzenetek megtekintése

Szász Jánosné
2014. szeptember 11. 19:41:56

Tisztelt DKV! Debreceni lakos vagyok,a Torockó utcán lakom. Munkahelyem a TEVA. Három műszakban dolgozom,ami azt jelenti,ha délutános vagyok, 22 óráig tart a munkaidőm. Bárhogyan is sietek, csak a 12-es busszal tudak eljutni apesti utcáig,ahol áttudnék szállni a 42-es buszra,amely rendszeresen pontosan az előtt van a Károly Gáspár utcai megállóban, mielőtt a 12-es busz befordul a pesti utcai megállóba. Kb2-3 percen múlik,hogy nem érem el.A következő busz pedig a 43-as,ami viszont Kb 30 perc múlva ér oda. Ezzel a panaszommal nem egyedül vagyok,hiszen többen is járunk a TEVA,illetve az Egyetem felől ebben az időpontban.Nagyon nagyon szépen kérnénk Önöket,ha lehezne legalább 5 perccel később indítani a 42-es autóbuszt ebben az időpontban,azt nagyon megköszönnénk! Ha figyelembe vesszük,hogy ez még is csak egy késő esti járat,és nem is jön már másik,és nem tudunk mit tenni,már minden lehetségse variációt próbáltunk, de sehogy másképp nem tudunk haza jutni. És gondoljunk bele,azért késő este,meg egyébbként is 30 percet várni egy másik buszra,abszurd. Reméljük megértik kérésünket,és tudnak rá megoldást találni. Megértésüket előre is köszönjük! És reméljük válaszra is méltatnak bennünket!

Tisztelt Szász Jánosné!

Levelei a Malompark üzmeltetésére érkeztek, amelyeket továbbítunk a DKV illetékeseinek.

Üdvözlettel:
Molnár Viktória
marketing manger
Malompark

Veres Kálmánné
2014. május 30. 06:22:09

Tegnap a kórház hátsó bejáratánál parkoltam majd bepisiltem sietségembe nem tettem ki a kártyámat,visszajőve ott állt a srác aki fotózta a kocsit ,rögtön mutattam neki a mozgáskorl.lapomat. kértem stornózza.Még tel.tam is az ügyfélirodára.Már Bp.-en is jártam így ,utólag bemutatva törölték a pótdíjat. Önök miért ilyen pénzéhesek,hogy nincs semmilyen esély?A kártya akkor is megvan ha nincs kint és ha rögtön igazolom miért kell fizetni.?Mindenütt van egy esély de Önök nagyon embertelenek.Örülök,hogy Önöknél mindenki tökéletes és még nem hibázott .Legyen szerencséjük mindig!

Tiszetlt Veres Kálmánné!

Bejegyzése a Malompark üzemeltetésére érkezett, amelyet továbbítottunk a DKV illetékesének.

Üdvözlettel:
Molnár Viktória
marketing manager
Malompark Bevásárlóközpont

Szabóné Marcsi
2014. május 15. 09:18:03

Tisztelt Malompark!

Csak gratulálni tudok a szervezőnek/szervezőknek és a művészeknek a Kedvenc meséink, régi játékaink címmel rendezett minőségi, magas színvonalú programsorozatukhoz. Egy vidéki kisvárosból vittük be gyermekeinket többször is, egy kedves ismerősünk ajánlása után. Nem csalódtunk! Feledhetetlen élményekkel tértünk haza, megérte a 100 km-es oda-vissza út! Sajnos vidéken ritkán vannak ilyen színvonalú műsorok, kívánjuk, hogy jövőre is folytassák ezt a csodálatos, léleképítő és -szépítő műsort, sokunk örömére! :) Köszönjük szépen! Üdvözlettel: Szabóné Marcsi és két lánya: Viola és Janka.

Tisztelt Szabóné Marcsi, Kedves Viola és Janka!

Köszönjük az elismerő szavakat, mindig jóleső a visszajelzés, megerősítés, hogy van értelme ezeknek az eseményeknek, s értékelik az erőfeszítést, amit a művészek és szerzvezők tesznek.

Köszönettel és Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Gesztelényi Tihamér
2014. május 15. 08:25:42

Nagyon szeretek a malomparkba járni!

Örülünk!

Neer Ádámné
2014. május 10. 20:44:53

A kiszálok szégyeljék magukat ,és fizessék ki a másik csokitortámnat..Nem tudom miért alkalmaznak ilyen embereket,,egymástól kérdeznek....Ha nem kapom ,meg más helyre fordulok....De az sokba kerűl önöknek,,mivel több ismerősöm jelezte ,a hibáikat,,amiben ,ők kárt szenvedtek!!!

Neer Ádámné
2014. május 10. 20:31:20

a MAI NAPON.05.10-ÉN DÉLUTÁN Sszerttem volna benni ,2..--csokitortát,,,,na kaptam is ..600-ft..hazamentem és csak 1-volt benne...Ez felháboritó,,duplán fizetek a semmiért????Ezt reklámozni fogom,,hogy senki ne vásároljon önöknél,,mert az eladók becsapják...Én is otthon jöttem rá ,2-fizettem,l,1-et kaptam....Ez a Malomparkban történt,,szombat este 5-óra körül!!!Kérem vizsgalja ki..nem kell a 300-ft ,tartsa meg az eladó,,nem mondom mire,,de ez a vásárló becsapása,,és még blokkot sem kaptam....

Tisztelt Vásárlónk!

Elnézését kérem, hogy csak most válaszolok vendégkönyv bejegyzésére, de honlap hibánk miatt ez korábban nem volt lehetséges.

Levelét továbbítottuk a Cortesi Kft.-hez, akik azt az ígéretet tették, hogy kivizsgálják az esetet.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Zsiros Antalné
2014. április 19. 10:47:19

Tisztelt címzett ! Úgy gondoltam jobb ha frissen írom le tapasztalatunkat . Ma /2014 április.19./ délelőtt férjem elment hogy vegyen savanyúságot. Nagyon felháborodva jött haza ,mert 500 Ft - tal már le is vették . 1410 Ft árban vásárolt , 10 000 est adott oda ,10 Ft adott , vissza kapott először egy db. 100 ast majd összefogva 8000 Ft- tot . Sajnos már eléggé eljött amikor észre vette . ,Mivel fáj a lába nem volt kedve vissza menni / 68 éves / .Egyébként mind ez idáig nagyon szerettünk oda járni de mióta megváltoztak az eladók nem szívesen megyünk oda . Udvariatlan,kevesebbet mér főleg egy szemüveges hölgy . Szégyen ,gyalázat hogy így becsapnak bennünket ,de az ár az ugyan annyi . Nem először történt . Tisztelettel Zsiros Antalné

Tisztelt Asszonyom!

Kérem írja meg melyik üzletben tapasztalta a fenti esetet. A piacnál lévő savanyúság üzletben történt az eset?

Panaszát továbbítjuk az üzlet tulajdonosához.

Köszönettel:
Molnár Viktória
marketing manager
Malompark Bevásárlóközpont

Simon
2014. április 18. 22:39:48

Feleségemmel voltunk és nagyon jól éreztük magunkat!

Csak így tovább

-Simon, weboldalam

Schmidt Andrásné
2014. március 23. 08:18:48

Miért szünt meg a CBS Reality adása? Miért nem lehet interneten megnézni a csatornakinálatukat, bármilyen kérdésre az a válasz, hogy nincs találat

Üdv. Schmidt Andrásné

Tisztelt Schmidt Andrásné!

Levele a Malompark üzemeltetésére érkezett, továbbítjuk a szolgáltatónak.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Tóth Màtè
2014. március 2. 16:45:47

Tisztelt Malompark!

A bevásárlóközpont területén nem működik a wifi màr egy jó ideje. Vàrható-e , hogy ismét lesz ilyen szolgáltatás ami egyébként már minden ilyen üzletközpontban megszokott, vagy megszűnt a szolgáltatás. Köszönöm a vàlaszukat.

Egyébként a programok minőségére és mennyiségére igazán büszkék lehetnek. Gratulálok

Tisztelettel. Tóth Máté

Tisztelt Tóth Máté!

Köszönjük levelét, amelyben megosztotta velünk észrevételét.

Műszakis kollegáim dolgoznak azon, hogy a megszűnt wifi szolgálatást megfelelő szinvonalú új szolgáltatói csomaggal és technikai háttérrel váltsák ki.

Kis türemét kérjük, a megoldás folyamatban van.

Üdvözlettel:
Molnár Viktória
marketing manager
Malompark Bevásárlóközpont

Tisztelt Tóth Máté!

A wifi ismét elérhető a Malomparkban, kérem teszteljék.

Üdvözlettel:
Molnár Viktória

Kovács Anikó
2014. február 18. 20:41:59

Két hete hatalmas meglepetést okoztak nekünk. Családom összes férfi tagját (rajtam kívül csak az van) rávettem, hogy segítsenek nekem bevásárolni a Intersparban. Nagy dünnyögve el is jöttek. Mikor megérkeztünk a parkolóba, már gyanúsan nagy volt a tömeg. El is kezdtek a fiúk azon filozofálni, hogy milyen késztetés alapján van az, hogy mindenkinek szombat délelőtt a legalkalmasabb arra, hogy bevásároljon. Miután beléptünk egyértelműsödött a helyzet! MOTORKIÁLLÍTÁS!!!!

Hát persze, a spar az enyém maradt, de a kocsiba pakolás után, amiben már a családom is segített, rávettek, hogy én is feltétlen nézzem meg a vasparipákat. Csodaszép motorokat láthattunk, egy sor dolgot tanulhattam, hogy mekkora és milyen különbség van motor és motor közt... Örülök, hogy újra rendezvényekkel töltik meg az áruházat - - talán így gyakrabban ráveszem a pasijaimat, hogy velem tartsanak, hátha láthatnak vmi kedvükre valót.

Ezentúl gyakrabban látogatom az oldalukat, hogy le ne maradjunk a hasonló rendezvényekről.

Köszönettel: Kovács Anikó + 3 férfiú

Kedves Anikó!

Köszönjük levelét, ami nagy örömünkre szolgált! :)

Az idén több pasis programunk is lesz, várjuk Önt és a 3 férfiút szeretettel :)

Amennyiben jelen vannak a facebook-on, érdemes ott is belájkolni a Malomparkot, ahol azonnal megjelennek a házban zajló események informáicói.

Üdvözlettel:
Molnár Viktória
marketing manager
Malompark Bevásárlóközpont

Martyin Tünde
2014. február 10. 13:32:44

Tisztelt Malompark Üzemeltetői és Szervezők!

Köszönetet szeretnénk mondani, a hétvégén megrendezett II. Téli Motorkiállítás és Vásár szervezett lebonyolításáért! A kulturált, szép és nem utolsó sorban szoba hőmérsékletű :) Kiállító területért! Ilyenkor Tél derekán már NAGYON HIÁNYZIK EZ nekünk, hiszen ilyenkor még MOTOROZNI sajnos nem lehet, de A LÁTVÁNY, A FÍLING, A MOTOROS ISMERŐSÖK SEREGE... :) Nem tudom elmondani mekkora ÖRÖM!!!

Úgy hiszem nem csak magunk, hanem sok Motoros Barátunk nevében is írhatom ezt a pár sort.

Kívánjuk, hogy legyen még sok.sok ilyen szép Rendezvényük!

Maradunk Tisztelettel: Ébert Imre és Martyin Tünde

Kedves Imre és Tünde!

Köszönjük a méltató szavakat, bízunk benne, hogy a sorszám a Téli Motorkiállítás név előtt még sok-sok évig növekedni fog, s lesz III. VI. X. Téli Motorkiállítás és vásár is a Malomparkban :)

Üdvözlettel:
Molnár Viktória
marketing manager

istvan.pinter
2013. november 3. 22:40:23

Kedves Digi tv! Gusztustalan, amit a nézőivel csinál, tényleg szívesen elbeszélgetnék avval az emberrel, aki a változtatásokat csinálja. Én úgy látom, hogy a monopolhelyzettel való visszaélés nagyon undorító! Miből gondolja az az ember, mert minden változtatás mellett , egy ember van, hogy ő jobban tudja, hogy az emberek mit szeretnének?Felmerül bennem persze az a kérdés is, hogy az olcsóbb megoldás a jobb megoldás? Ez igaz lehet? Miből gondolja, ez az illetékes "elvtárs", hogy a bugyuta filmeken kívül az embereket más nem érdekli?Az emberek butítását már az ókorban is fontos tényezőként kezelték és ezek szerint, netán felsőbb utasításra most is ez folyik? Miért kellett például az angol hírcsatornát leszedni? Talán a butítás egyik eszköze, hogy ne lásd a világ híreit objektíven, hanem a hatalom által engedélyezetten?Nézd az ostoba filmeket és nyugodt maradsz, nem lázadsz?Minek tanulnál nyelveket és hasznosíthatnád, például egy ilyen csatornán, ahol gyakorolhatnál? Sok kérdés felmerült, kedves Digi csatorna és nagyon visszafogott voltam, kaphatnék választ ezekre?

Tisztelt Pintér Úr!

Levele a bevásárlóközpont üzemeltetésére érkezett, továbbítottuk a szolgáltatónak.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Biró Attila
2013. október 26. 14:19:46

Tisztelt Szolgáltató!

Sajnálattal tapasztaltuk, hogy változás történt a csatornák között, általunk kedvelt csatornát elvettek a csomagból (AXN), helyette ugyan kaptunk olyan másik csatornát (Comedy Central) amire semmi szükségünk, mivel értelmes műsor, film nincs rajta ellentétben az AXN-el. Valamint az általunk szintén kedvelt Cool csatorna minősége rossz a digitális adáshoz képest. Erősen elgondolkoztunk a szolgáltató váltáson, mivel a legmagasabb csomagban vagyunk, de a kínálat ehhez képest alacsony!

Tisztelt Bíró Attila!

Levele a Malompark Üzemeltetésére érkezett, továbbítjuk a szolgáltatónak.

Üdvözlettel:
Malompark

B.Anikó
2013. október 21. 19:32:38

Tisztelt Malompark!

Felháborító az, ahogyan Önök kezelik a 20 %-os kuponok szétosztását, terítését.A város "szélein" terítenek (akik csak ekkor jönnek), míg az itt lakók , környékbeliek egy darabot sem látnak. Tapasztalom ezt már egy fél éve, ugyanis nem egy vevő 5-10 db 4-es kuponnal jelenik meg, felvásárolva az egész "boltot". Mi, akik itt lakunk nekünk nem jár ilyen? A mai napon is több mint fél órát álltam sorba pár áruval ahhoz, hogy a pénztárhoz jussak, míg mindezt láttam amit az előbb leírtam. Arról nem beszélve, hogy olyan pénztárost "kaptam", aki szivesebben aludna, mint dolgozna. Egy csiga is gyorsabb nála.

A másik problémám Önökkel az, hogy kevés olyan árujukat adják kedvezménnyel, mint a diabétes. Ez nemcsak cukorbetegséget jelent, hanem más egyéb problémát is pl. a lisztérzékenység stb. Ezekből az árukból miért nincs több akció és miért csak az "olcsóbb" áruk vannak néha leértékelve? Én magam is cukorbeteg vagyok, mindezt azért tudom és látom, ami az boltban történik.

A következőkben arról szeretnék még írni, hogy az áruház területén nem nagyon találni olyan eladót, aki segíteni tudna egy-egy áru megvételénél, megnézésénél. Menjünk mindig az információhoz?, de hogyan, ha csak kívülről lehet megközelíteni!

Elmondanám, hogy törzsvárásló vagyok, aki a nyitás óta odajár, de ha kell, akkor "átpártolok" a legközelebbi boltba (Dózsa ABC), ha továbbra is ilyen a helyzet.

Bízom abban, hogy nemcsak a "Malompark Üzemeltetés" fog válaszolni, hanem Önök is ebben a vendégkönyvben. Sokan azt várjuk, hogy problémáinkat komolyan vegyék és tegyenek is valamit és azt lássuk is!!!

Köszönöm hogy meghallgattak, de választ ide is várom, hogy mások is lássák az igéreteiket!

B.Anikó

Tisztelt B. Anikó!

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a 20%-os kedvezményes vásárlásra jogosító kuponok korlátozott darabszámban kerülnek legyártásra, és minden alkalommal meghatározott területen kerülnek kiosztásra, mely terület központi, vezetői döntés alapján kerül meghatározásra. Megértését köszönjük! Észrevételét továbbítottuk illetékes munkatársunk felé. A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

Üdvözlettel: Széll Lajos, áruházvezető

Borbás Józsefné
2013. augusztus 1. 16:36:40

Interspar Árúház Illetékesének!

Az imént befejezett telefonbeszélgetésből most már tudom, hogy a pultra kirakott húsárú szavatosságáért vállalnak csak felelősséget, a hús minőségéért nem. "Központból" szállítják.Sajnálatos! Nem Így hirdetik magukat! Vissza lehet-e keresni, hogy a nem megfelelő húsárú honnan származik? Ez ma ma már elvárható! Az általam 2013.07.31.-én vásárolt marhalábszárból 8 óra alatt nem lehetett puha, ehető pörköltet varázsolni! A készülő hús átható faggyú szagot árasztott, pedig mm -re kizsigereltem. Mit kaptam én? Milyen matuzsálemi kort megért állat húsát? Az, hogy kb. 1400 Ft-ot kidobtam nagy kár, de mit esznek a vendégeim?

Fő a jó hírnév! Csak nehéz megtartani!

2013. 08.1. Borbás Józsefné, Debrecen

Tisztelt Borbás Józsefné!

Köszönjük bejegyzését, levelét továbbítjuk az Interspar illetékesének.

Ezekből a visszajelzésekből tudhatjuk meg, hogy hol van hiba a rendszerben, s tudjuk javítani azt, minden vásárlónk megelégedésére.

Levelében nem jelenik meg e-mail címe, kérjük adja meg itt, vagy küldje el a malomaprk@malompark.hu címre, hogy fel tudja venni Önnel az Interspar a kapcsolatot, kártalanítsa Önt a kellemetlenségért.

Köszönettel és Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés, Molnár Viktória

balogh gabriella
2013. június 30. 15:37:10

Az észrevételem a debreceni interspárra vonatkozik. by:gabriella

Kedves Gabriella!

Az Interspar áruház klímatechnikájának működését átvizsgáltuk, optimalizáltuk, a továbbiakban is várjuk, szívesen fogadjuk észrevételeit.

Köszönettel és Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Gólya István
2013. június 25. 08:42:37

Tisztelt Bevásárlóközpont!

A Malompark szervezésében lezajló májusi kaktuszkiállítással kapcsolatban érdeklődnék. Egy barátommal látogattunk el erre az eseményre és neki nagyon tetszettek a kiállított növények. Szeretném születésnapja alkalmából egy általa kiválasztott darabbal meglepni, ehhez azonban szükségem lenne az ott kiállítók elérhetőségeire. Segítségük nagyban hozzájárulhatna ötletem sikeres megvalósulásához. Odafigyelésüket előre is köszönöm.

Maradok tisztelettel:
Gólya István

Tisztelt Gólya István!

A kiállítás kontaktját e-mailben eljuttatjuk Önhöz - remek ajándék lesz :)

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

balogh gabriella
2013. június 21. 19:00:02

Tisztelt bevásárlóközpont!!

Iszonyatosan meleg van önnöknél minden boltban érezhető a kellemes hűs légkondi de önnöknél nem!!!! Tehetnének valamit azért hogy a vásárlók ne legyenek rosszul az üzletben, és kényelmesen tudjanak vásárolni és nézelődni! előre is köszönöm!!

Tisztelt Vásárlónk!

Levele a bevásárlóközpont üzemeltetésére érkezett. Kérjük adja meg mely üzletre vonatkozik észrevétele.

Köszönettel és Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Kristóf Kati
2013. május 21. 23:36:29

Tisztelt Bevásárlóközpont!

Nem kapok újságot se ,20%-os kupont pedig 500-métere lakom az üzlethez,egy héten legalább 3-szor vásárolok önöknél. MÁR TÖBBSZÖR jeleztem az áruházban de még nem történt semmi.Szeretném ha önök segítenének ebben.

Tisztelt Vásárlónk!

Észrevételét továbbítjuk az Interspar Áruház vezetésének, a szórási területek átértékelésének kérésével.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Valente
2013. április 11. 18:38:14

Öröm szinte postára járni ide hiszen mindig csodásak a lányok a fülkékben, nem csak csinosak de kedvesek is:)

Köszönjük bejegyzését, átadjuk nekik az elismerő szavakat :)

Kiss István
2013. április 5. 12:56:22

A TRSZ: 732178-as pénztárnál fizettünk a megvásárolt árukért. A 114 Pénztáros: 201832 rendezte az áruk értékének pénzügyi rendezését. Itthon végig böngésztük a számlát és kettő árunál nem stimmel a pulton lévő árismertető, ahol az árukra 20 %-os kedvezményt írtak ki, úgymint: békebeli füstölt lapocka 0,953kg x 1990 = 1896,- Ft. továbbá a békebeli füstölt lapocka 0,949kg x 1990 = 1889,- Ft. értékben Ezekre az árukra nem számolták el a 20 %-os kedvezményt. 757,- Ft.-al becsaptak bennünket. Kis nyugdíjasok vagyunk, a gyógyszerek költségei mellett ez a többlet kiadás is nagy vesztesség számunkra. ezekután meggondolom, hogy vásároljak e Önöknél. Üdvözlettel Kiss István

Tisztelt Kiss István!

A Malompark vendégkönyvbe érkezett bejegyzéshez kapcsolódóan e-mailben próbáltuk Önnel felvenni a kapcsolatot, de leveleink hibajelzéssel érkeznek vissza. Kérjük küldje át info@malompark.hu központi címünkre telefonszámát vagy levelezési címét, hogy fel tudjuk Önnel venni a kapcsolatot, s orvosolhassuk a problémát vagy hívjon a 06-52-745-602 számon.

Köszönettel:
Molnár Viktória
marketing manager
Malompark Bevásáróközpont

Szűcs Gábor
2013. március 19. 07:52:23

Tisztelt Malompark Bevásárlóközpont!

Az Intersparban a pénztárak nem működnek teljes hatékonysággal, az emberek idejének nagy részét sorban állással töltik, ami a XXI. században már átgondolást igényelne.

Az életidő legalább olyan fontos az egyének szempontjából, mint az áruház gazdaságos működése.

Üdvözlettel: Szűcs Gábor

Tisztelt Szűcs Gábor!

Köszönjük észrevételét, továbbítjuk bejegyzését az illetékes Interspar Áruház számára.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Deákné Tóth Teréz
2013. március 19. 07:38:38

Tisztelt Bevásárlóközpont!

Többször jeleztem már problémámat az Interspar Áruház dolgozóinál, de sajnos semmi nem változott a kérdéses ügyben.

Arról lenne szó, hogy én a mindennapos bevásárlásaimat az Interspar Áruházban végzem, sajnos egyetlen olyan kenyerük van amit érdemes fogyasztani, ez pedig az Újfehértói fél kilós, teljes kiőrlésű kenyér, melynek ára: 239.-Ft. Ebből a kenyérből csak néhány darabot rendelnek, sokszor előfordul, hogy már délben sem lehet kapni belőle. Az áruház egyik férfi alkalmazottjánál - aki megrendeli a pékárut-, jeleztem problémámat, aki azt a választ adta, hogy van még többféle kenyér is, vegyem azt, de részemről a többi kenyér teljes mértékben ehetetlen.

Véleményem szerint azért van az a sok elhízott, cukorbeteg ember, mert sajnos ilyen szemléletű emberre bizzák Debrecen egyik legnagyobb áruházában a pékáru rendelést.

Kérem Önt, hogy jelezze kérésemet az illetékesek felé!

Köszönettel: Deákné Tóth Teréz Debrecen

Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk panaszát.

Észrevételét továbbítottuk az illetékes Interspar áruházvezetéséhez.

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Zanathy György
2013. január 12. 10:07:18

Sajnálattal közlöm,hogy egyszerűen nem lehet önöket elérni telefonon!!0670-339-7000-es telefonszámon nem hiába hívnám önöket nem csörög ki a telefon hanem hangpostájuk jelentkezik!!Legyenek szívesek ezt a probléma kijavítani,hogy a következőkben bármilyen dologgal is szeretnék érdeklődni ezt tudjam megtenni!!Köszönöm

Tisztelt Vásárlónk!

A megadott szám a Brendon Babaáruház ügyfélszolgálati telefonszáma, amely kizárólag hétfőtől-péntekig, 10.00 és 17.00 időszakban él.

Megértését köszönjük!

Üdvözlettel:
Malompark Üzemeltetés

Csige István
2012. november 30. 13:17:44

Tisztelt Malompark Bevásárló Központ!

Szeretném megköszönni a karbantartó munkatársak odaadó segítségét. Sajnos sikerült bezárnom az autóm kulcsát az autóba úgy,hogy a két és fél éves kislányomat már betettem a biztonsági ülésbe. Még soha nem voltam annyira kétségbe esve, mint akkor. Szerencsére a karbantartóktól tudtam kérni különböző eszközöket, és végül sikerült kinyitni az ajtót. Ezúton is köszönöm nekik!!!

Örülünk, hogy segíthettünk :)

Kiss Tamás
2012. november 1. 13:30:40

Tisztelt Malompark Bevásárló Központ! Azért írok Önöknek, hogy ezúton is megköszönjem a biztonsági szolgálat munkatársainak kedves segítőkészségét.

A múlt szombaton lettem rosszul az Intersparban, és nagyon jól esett a kollegáik kedves és segítőkész hozzáállása.

Azonnal orvost szereztek, mentőt hívtak, és még a csomagomra is vigyáztak. Tegnap jöttem ki a kórházból, és úgy érteztem, hogy minimum ennyivel tartozok nekik, hogy utólag köszönetet mondjak.

Örülök, hogy ilyen jól felkészült, segítőkész munkatársaik vannak. Még egyszer Köszönöm!

Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük levelét, amelyet biztonsági szolgálatunknak is továbbítunk, jól fog nekik esni az elismerés.

Ezúton kívánuk Önnek jó egészséget, nevükben is.

Üdvözlettel:
Malompark Bevásárlóközpont