DV Parking Kft. Ügyfélszolgálati Iroda
Önökért vagyunk!
A DV Parking Kft. 2015. január 1-től vette át jogutódlás következtében a DKV Debreceni Közlekedési Zrt. ügyfélszolgálati teendőit. Irodánk napi 8 órás folyamatos nyitva tartás mellett biztosítja a DV Parking Kft. és a DKV Zrt. ügyfelei részére a személyes és telefonos ügyintézés lehetőségét. Ezen kívül a hét minden napján 0-24 óráig elektronikus levél formájában is felvehetik ügyfeleink a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hivatalos e-mail címünkön keresztül. Célunk, hogy a fenti kommunikációs csatornák igénybe vételével az ügyfélfogadás hatékony, gyors és jogszerű legyen, és nem utolsó sorban ügyfeleink megelégedésére szolgáljon.
Ügyfélszolgálatunk egyik legfontosabb feladata a parkolással és Debrecen város közösségi közlekedésével kapcsolatos ügyfélpanaszok kezelése, a hozzánk érkező tömegközlekedési és parkolási kérdésekkel kapcsolatos tájékoztatás, pótdíjbefizetéssel kapcsolatos ügyintézés, a talált tárgyak jogszabálynak megfelelő felelős őrzése, parkoló bérletek értékesítése, valamint a DKV Zrt. értékszelvényeinek (vonaljegyek, bérletek, bérletigazolványok) árusítása.
Ügyfélszolgálatunk egyik legfontosabb feladata a parkolással és Debrecen város közösségi közlekedésével kapcsolatos ügyfélpanaszok kezelése, a hozzánk érkező tömegközlekedési és parkolási kérdésekkel kapcsolatos tájékoztatás, pótdíjbefizetéssel kapcsolatos ügyintézés, a talált tárgyak jogszabálynak megfelelő felelős őrzése, parkoló bérletek értékesítése, valamint a DKV Zrt. értékszelvényeinek (vonaljegyek, bérletek, bérletigazolványok) árusítása.
Telefon
+36 52 531-513
Fax: +36 52 531-514
Weboldal
Nyitvatartás
hétfő-csütörtök: 8:00-17:00
péntek: 8:00-16:00
szombat-vasárnap: zárva